-
VidaXL Namiot rodzinny tipi, 8-os., szaro-pomarańczowy, wodoszczelny
Symbol:
94584
366.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | uzależniona od produktu - od 24h do 5 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Duża dostępność 83 szt. |
Waga | 4.45 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 8721012446212 |
Zostaw telefon |
Ten namiot rodzinny o nowoczesnym wyglądzie ochroni Cię przed nieprzyjemną pogodą i zapewni wygodne miejsce podczas każdej przygody.
- Całkowita wodoszczelność: ten namiot turystyczny wykonano z poliestru z powłoką PU, dzięki czemu jest wodoszczelny i odporny na wiatr. Podklejone szwy skutecznie zapobiegają przenikaniu wody deszczowej, a wytrzymała podłoga pozwala utrzymać suchość i komfort we wnętrzu.
- Wygodny dostęp do przewodu elektrycznego: specjalne wejście na kabel umożliwia łatwe podłączenie przedłużacza z zewnętrznego źródła zasilania.
- Łatwy dostęp: drzwi zapinane na zamek umożliwiają łatwe wchodzenie i wychodzenie z namiotu. Drzwi można zwinąć i zabezpieczyć za pomocą mocowań. Zwiększają one również przepływ powietrza i zapewniają dostęp naturalnego światła.
- Dobra wentylacja: ten namiot kempingowy ma otwór wentylacyjny, który zapewnia dostęp świeżego i chłodnego powietrza.
- Składana i lekka konstrukcja: składana i lekka konstrukcja pozwala na łatwe spakowanie namiotu i schowanie go do dołączonej torby transportowej.
Ostrzeżenie:
- Trzymaj wszystkie źródła ognia i ciepła z dala od tego produktu.
- Kolor: szaro-pomarańczowy
- Materiał: poliester 185T z powłoką PU
- Wymiary namiotu: 400 x 400 x 200 cm (dł. x szer. x wys.)
- Wymiary po spakowaniu: 56 x 16 x 16 cm (dł. x szer. x wys.)
- Liczba miejsc do spania: 8
- Rodzaj namiotu: rodzinny, kempingowy, tipi
- Waga: 4,2 kg
- Kształt: tipi
- Liczba sypialni: 1
- Liczba drzwi: 1
- Liczba otworów wentylacyjnych: 2
- Wejście zamykane na podwójny zamek
- Z wejściem na kabel
- 2 kieszenie
- Wymagany montaż: tak
- Zawartość przesyłki:
- 1 x namiot
- 1 x torba transportowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.