-
AnyDesk Software GmbH AnyDesk Advanced 100 UŻYTKOWNIKÓW / 2 SESJE / 3 LATA
Wysyłka w ciągu | natychmiast |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Duża dostępność 100 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zostaw telefon |
AnyDesk Advanced
Nowa, trzy letnia licencja komercyjna
Produkt pochodzi z oficjalnej dystrybucji na terenie Polski, Węgier, Czech i Słowacji.
- 100 licencjonowanych użytkowników w zespole
- Od 2 jednoczesnych połączeń (możliwość zakupienia rozszerzeń)
- Do 1000 zarządzanych urządzeń (dostęp nienadzorowany)
- Możliwość połączenia się z nieograniczoną liczbą urządzeń (dostęp interaktywny)
- Standardowe zarządzanie użytkownikami
- Interfejs linii komend
- Mass Deployment (MSI)
- Zasady grupy
- Pomoc telefoniczna
Przy zamówieniu w Uwagach do zakupu podaj adres e-mail, na który ma zostać założona licencja AnyDesk.
Ręczny proces zamówienia: w ciągu 48h roboczych od zakupu w serwisie Allegro, otrzymasz od AnyDesk wiadomość email z linkiem aktywującym Twoją licencję oraz instrukcję logowania do usługi AnyDesk.
Najważniejsze funkcje:
- Przełączanie sesji pobocznej
- Transfer plików
- Zdalny restart
- Drukowanie zdalne
- Tunelowanie TCP
- Wake on LAN
- Alias niestandardowy
- REST API
- Książka adresowa
- Nagrywanie sesji
- Rejestrowanie sesji
- Zasady gripy
- Wdrażanie za pośrednictwem pakietu MSI
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Zapamiętywanie ustawień sesji
- Zarządzanie zezwoleniami w panelu AnyDesk
- Automatyczne rozłączanie
- Tryb prywatności
- Standardowe zarządzenia użytkownikami w portalu klienta
Szybkie połączenia zdalne z pulpitem zdalnym AnyDesk
Dzięki AnyDesk możesz łatwo połączyć się z dowolnego miejsca z dowolnym urządzeniem, bez względu na to, jaki system operacyjny ma urządzenie, czy jesteś profesjonalistą IT, czy prywatnym użytkownikiem. Za pomocą oprogramowania pulpitu zdalnego można uzyskać dostęp do urządzeń w innych lokalizacjach i współdziałać z nimi jak z urządzeniami lokalnymi. Pulpity zdalne mogą być wykorzystywane do zdalnego wsparcia technicznego i zdalnego utrzymania, a także do współpracy online, pracy zdalnej i wielu innych celów. AnyDesk oferuje szereg przemyślanych funkcji dla Twoich przypadków użycia, aby zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie użytkownika.
Zdalne wsparcie
Oprogramowanie do zdalnej pomocy technicznej pozwala zapewnić wyjątkową zdalną pomoc techniczną z dowolnego miejsca. Niezależnie od tego, czy oferujesz obsługę klienta, czy pomoc techniczną – możesz łatwo rozwiązać problemy techniczne i zapewniać wsparcie za pomocą pulpitu zdalnego AnyDesk.
Zdalny dostęp
Zdalny dostęp to możliwość uzyskania dostępu do komputera lub sieci na odległość. Typowe przypadki użycia to dostęp do maszyn i kontrolowanie ich z jednego centralnego punktu, praca na zdalnych stacjach roboczych lub monitorowanie poufnych procesów z dowolnego miejsca.
Praca zdalna
Umożliwiaj swoim pracownikom pracę zdalną z dowolnego miejsca. Z pomocą AnyDesk dostęp do plików i urządzeń nie stanowi żadnego problemu. Różnorodność funkcji zapewnia usługi, dzięki którym Twoje miejsce pracy jest wszędzie tam, gdzie tego potrzebujesz. AnyDesk działa płynnie i wydajnie, nawet przy niskiej przepustowości łącza.