-
Zwroty i reklamacje
Zwrot w ciągu 14 dni
Nie jesteś zadowolony? Zwrócimy Ci pieniądze!
Kupiłeś coś w naszym sklepie i nie jesteś zadowolony z zakupu?
Żaden problem. Możesz odesłać do nas produkt w ciągu 14 dni, a my zwrócimy Ci pieniądze.
Zwrot pieniędzy na konto może potrwać do 14 dni.
Jeśli zamówiłeś kilka przedmiotów i zwracasz tylko część to wtedy zwrócimy pieniądze za odesłany produkt.
Regulamin zwrotów
Masz prawo do rozpakowania produktu i oceny jego stanu oraz swojego stopnia zadowolenia z niego.
Jeśli masz zamiar skorzystać ze swojego prawa do zwrotu to prosimy o pobranie formularza zwrotu, możesz go pobrać TUTAJ, a następnie odesłać wypełniony formularz na store@store.truecom.pl.
Produkt należy odesłać na adres otrzymany w wiadomości zwrotnej z przesłanym formularzem zwrotu.
Otrzymałeś uszkodzony lub niekompletny produkt?
Staramy się najbardziej jak to możliwe, aby zamówienie dotarło do Ciebie kompletne i nieuszkodzone.
Jeśli mimo wszystko zamówienie dotrze do Ciebie niekompletne lub uszkodzone to postaramy się temu zaradzić.
Jeśli jednak z jakichś powodów nie rozpakowałeś przesyłki przy kurierze albo dopiero po odjeździe kuriera zauważysz uszkodzenia, skontaktuj się (do 7 dni) z kurierem dostarczającym Twoją przesyłkę, który ma obowiązek wrócić i spisać protokół szkody.
BARDZO WAŻNE!
Bądź uważny przy sporządzaniu dokumentu. Dokładnie sprawdź, czy wszystkie pola są prawidłowo wypełnione i są zgodne z prawdą.
Zwróć uwagę na to, czy uszkodzeniu uległo też opakowanie zewnętrzne.
W przypadku, gdy nie zauważasz uszkodzeń produktu, ale widzisz uszkodzenia opakowania (karton, folia) również spisz protokół - w trakcie użytkowania produktu może okazać się, że nie działa on prawidłowo mimo niewidocznych gołym okiem wad!
Prawidłowo spisany dokument potwierdź podpisem. Następnie prześlij jego skan oraz zdjęcia uszkodzenia i opakowania na adres store@store.truecompl
Bez protokołu szkody reklamacja nie będzie uwzględniona.
Protokół reklamacyjny pobierz TUTAJ
Aby reklamować uszkodzony w transporcie produkt wypełnij formularz reklamacyjny, możesz go pobrać TUTAJ, a następnie wyślij wypełniony na adres store@store.truecom.pl
Produkt należy odesłać na adres otrzymany w wiadomości zwrotnej z przesłanym formularzem reklamacyjnym.
REKLAMACJA
W przypadku pojawienia się problemu z zakupionym w naszym sklepie produktem możesz złożyć reklamację na ten produkt. W razie problemu pobierz protokół reklamacyjny TUTAJ
Do uzupełnionego formularza należy dołączyć dokument sprzedaży oraz zdjęcia uszkodzenia.
Twoje zgłoszenie trafi do Serwisu, który rozpatrzy je w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania uzupełnionego formularza emailem.
Reklamacji podlegają wady potwierdzone przez placówkę serwisu, zgłoszone w określonym przez regulamin okresie gwarancyjnym.