• VidaXL Barierka do łóżeczka dziecięcego, szara, 180x42 cm, poliester

Symbol: 10177
174.59
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu uzależniona od produktu - od 24h do 5 dni
Cena przesyłki 0
Kurier DPD z Holandii 0
Dostępność Duża dostępność
Waga 2.65 kg
Zostaw telefon

Barierka bezpieczeństwa ochroni Twoje dziecko przed wypadnięciem z łóżka podczas snu. Wyposażona w przycisk po każdej ze stron, da się z łatwością złożyć, co pozwoli na sprawne wyjmowanie i kładzenie maluszka.

Ta barierka jest odpowiednia dla dzieci w wieku od 18 miesięcy do 5 lat. Może być stosowana do wszystkich łóżek (oprócz łóżek piętrowych, łóżeczek dziecięcych, łóżek wodnych lub łóżek z nadmuchiwanymi materacami) z materacami o grubości 10-20 cm.

Wykonana ze zmywalnego poliestru i lekkiej, metalowej rurki barierka do łóżeczka jest mocna, wytrzymała oraz łatwa w czyszczeniu. Można ją szybko zainstalować, a także z łatwością zdemontować na czas przechowywania.

  • Kolor: szary
  • Waga: 2,4 kg
  • Materiał: poliester i metalowa rurka
  • Wymiary całkowite (przy pełnym rozłożeniu): 180 x 40,5 x 42 cm (dł. x gł. x wys.)
  • Produkt odpowiedni do wykorzystania z materacami grubości 10-20 cm
  • Używaj tylko materacy nie mniejszych niż 90 x 190 cm i nie większych niż 155 x 190 cm
  • Sprawdzi się dla dzieci w wieku od 18 miesięcy do 5 lat
  • Nie nadaje się dla dzieci w wieku powyżej 5 lat, niedołężnych dorosłych, lub w środowisku innym niż domowe.
  • Z siatką zapewniającą widoczność
  • Materiał: Poliester: 100%
Zabezpieczenia łóżka nie zalecana się do stosowania dla dzieci poniżej 18 miesiąca życia lub gdy dziecko ma ponad 5 lat. Barierka do zabezpieczenia łóżka nie nadaje się do stosowania przez osoby starsze lub niedołężne ani do stosowania w środowisku innym niż domowe. Postępuj zgodnie z instrukcją producenta dotyczącą wymiaru łóżka i materaca, do którego zabezpieczenie łóżka jest odpowiednie. GPSR
Kolor:
Szary
Rozmiar:
180 x 42 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.